New Happy Quotes

Quotes Blog
3


 

Post a Comment

3Comments
  1. ہیلو سر السلام علیکم
    سر میں اپ کی ساری ویڈیوز یوٹیوب پر دیکھتا ہوں۔
    سر لیکن اج تک میں نے ایک روپیہ بھی نہیں کمایا۔ سر میرے پاس ایک بہت ہی اچھا پلان ہے۔ سر پلیز اپ میرے سے ایک دفعہ اس ای میل پر رابطہ کر لیں پلیز میں اپ کو سارا پلان بتا دوں گا اگر اپ کو اچھا لگا تو اپ بھی کریں اس سے مجھے بھی فائدہ ہوگا اور اپ کو بھی فائدہ ہو جائے گا اور سر میری بھی زندگی بدل جائے گی اور سر میں اپ کو بتا دوں کہ میں ایک 15 سال کا لڑکا ہوں ایٹ کلاس میں پڑھتا ہوں مجھے اتا جاتا ہے کچھ بھی نہیں ہے صرف تھوڑا تھوڑا پڑھ لیتا ہوں پلیز سر میری ہیلپ کر دیں میں اپ کو ساری زندگی نہیں بھولوں گا ۔
    My email account: mudassardv@gmail.com

    Plz Sir

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
Post a Comment
To Top